Η τελική παραγγελία μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Στον ιστότοπου της επιχείρησης, όπου ο πελάτης ανακατευθύνετε μέσω της εφαρμογής για να ολοκληρώσει την αγορά του, ή απευθείας από την εφαρμογή στέλνοντας προσωπικό μήνυμα στην επιχείρηση με το προϊόν που ενδιαφέρετε να αγοράσει ο πελάτης . Στη δεύτερη περίπτωση, η επιχείρηση θα πρέπει να έχει ενεργοποιημένη την ενέργεια “Ολοκλήρωση Αγοράς”.
Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν βοήθεια από κάποιον, όπως ακριβώς συμβαίνει και σε ένα φυσικό κατάστημα. Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής μηνύματος στην επιχείρηση, μέσω WhatsApp, Messenger ή Instagram Direct. Ο πελάτης είναι σε θέση να κάνει ερωτήσεις, να λάβει υποστήριξη, ή να ενημερωθεί για τη διαδρομή παράδοσης της παραγγελίας του.
Η δημιουργία καταστήματος είναι μια βασική υπηρεσία που πρέπει να έχει η επιχείρηση σας και ειδικά άμα έχετε και E-shop. Σύμφωνα με τις έρευνες οι πωλήσεις μέσω αυτόν τον καταστημάτων αυξάνεται ραγδαία. Μην αφήνετε αυτά τα τεράστια κανάλια πωλήσεων ανεκμετάλλευτα