fbpx
 

Facebook- Instagram Shop

Facebook- Instagram Shop

To Facebook δημιουργήθηκε για να μας συνδέσει με αυτούς που αγαπάμε, δηλαδή φίλους και οικογένεια αλλά πέρα από αυτούς μας συνδέει και με προϊόντα,  brands και επιχειρήσεις.

Το Facebook θέλοντας να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, παρουσιάζοντας τα προϊόντα τους στους χρήστες του, δημιούργησε το Κατάστημα Facebook.

Το κατάστημα στο Facebook διευκολύνει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για προβολή και πώληση των προϊόντων τους σε πελάτες που χρησιμοποιούν τόσο το Facebook όσο και στο Instagram.

Διαδικασία δημιουργίας Facebook- Instagram Shop

Η δημιουργία ενός καταστήματος είναι μια απλή λειτουργία και παρέχεται δωρεάν από το Facebook. Αρχικά να διευκρινίσουμε ότι για να δημιουργηθεί ένα κατάστημα στο Instagram θα πρέπει πρώτα να έχει δημιουργηθεί το κατάστημα στο Facebook.

 

Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν τα προϊόντα που θέλουν να προβάλουν στον κατάλογο του καταστήματος τους και στη συνέχεια να προσαρμόσουν την εμφάνιση και την αισθητική του καταστήματος τους επιλέγοντας μια εικόνα εξωφύλλου, χρώματα εμφάνισης σχετικά με την επωνυμία τους.

 

Η καταχώρηση των προϊόντων γίνετε με δυο τρόπους. Είτε χειροκίνητα είτε αν η επιχείρηση διαθέτει E-shop, συνδέοντας απευθείας τον κατάλογο προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος με το κατάστημα του facebook. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε και αυτόματα να ενημερώνετε το απόθεμα του κάθε προϊόντος!

Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που αναφέρονται σε ένα κατάστημα Facebook και Instagram είναι
  1. Ο τίτλος του προϊόντος
  2. Φωτογραφίες του προϊόντος
  3. Περιγραφή
  4. Τιμή (υπάρχει και η δυνατότητα παρουσίασης έκπτωσης)
  5. Σύνδεσμος για αγορά από τον ιστότοπο
  6. Σχετικά προϊόντα

Προβολή καταστήματος

Οι χρήστες του Facebook μπορούν να βρουν το κατάστημα Facebook στην επαγγελματική σας σελίδα στο Facebook ή στο επαγγελματικό σας προφίλ στο Instagram, ακόμα μπορούν να το ανακαλύψουν μέσω ιστοριών και διαφημίσεων.

 

Από εκεί θα μπορούν να δουν ολόκληρο τον κατάλογο προϊόντων σας, να αποθηκεύσουν τις προτιμήσεις τους και είτε να κάνουν την αγορά μέσω του Facebook- Instagram, είτε να τους κατευθύνετε στον ηλεκτρονικό σας κατάστημα (E-shop) και να ολοκληρώσουν την διαδικασία παραγγελίας από εκεί.

Η τελική παραγγελία μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Στον ιστότοπου της επιχείρησης, όπου ο πελάτης ανακατευθύνετε μέσω της εφαρμογής για να ολοκληρώσει την αγορά του, ή απευθείας από την εφαρμογή στέλνοντας προσωπικό μήνυμα στην επιχείρηση  με το προϊόν που ενδιαφέρετε να αγοράσει ο πελάτης . Στη δεύτερη περίπτωση, η επιχείρηση θα πρέπει να έχει ενεργοποιημένη την ενέργεια “Ολοκλήρωση Αγοράς”.

 

 

Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν βοήθεια από κάποιον, όπως ακριβώς συμβαίνει και σε ένα φυσικό κατάστημα. Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής μηνύματος στην επιχείρηση, μέσω WhatsApp, Messenger ή Instagram Direct. Ο πελάτης είναι σε θέση να κάνει ερωτήσεις, να λάβει υποστήριξη, ή να ενημερωθεί για τη διαδρομή παράδοσης της παραγγελίας του.

 

 

Η δημιουργία καταστήματος είναι μια βασική υπηρεσία που πρέπει να έχει η επιχείρηση σας και ειδικά άμα έχετε και E-shop. Σύμφωνα με τις έρευνες οι πωλήσεις μέσω αυτόν τον καταστημάτων αυξάνεται ραγδαία. Μην αφήνετε αυτά τα τεράστια κανάλια πωλήσεων ανεκμετάλλευτα

Επικοινωνήστε μαζί μας για να δημιουργήσουμε την διαδικτυακή σας προβολή!

You cannot copy content of this page